SPLETNO PREDAVANJE 

Prehrana, stres in duševno zdravje

13.6. 2024 – online, preko platforme Zoom

Spoznaj kako z ustrezno prehrano lažje in bolj sproščeno čez stresna obdobja!

Stresu se dandanes ne moremo izogniti. Ampak na srečo imamo v 21. stoletju že dovolj znanja in orodij, da vkljub stresu uspešno krmarimo čez vsakodnevne izzive.

Spoznaj kako z ustrezno prehrano podpreš svoje dobro počutje, energijo in že preventivno poskrbiš za duševno zdravje!

Prehrana sodobne ženske


Kaj in zakaj jesti v obdobju povišanega stresa?

Prehrana je zagotovo eno izmed zelo učinkovitih orodij, kako poskrbimo zase kadar smo pod stresom.

✅ Samo s prehrano lahko v telo vnesemo energijo in hranila za učinkovito spopadanje s stresom in dobro regeneracijo po stresnih dogodkih.

✅ Prehrana ima veliko preventivno kot tudi terapevtsko vlogo pri zaščiti našega duševnega zdravja. 👉 V študijah je bilo dokazano, da lahko zgolj s spremembo prehrane (in to neodvisno od psihoterapije, gibanja ali telesne mase) učinkovito omilimo simptome depresije in tesnobnosti.

Na spletni delavnici bomo spoznali, kako v stresnih obdobjih podpremo svoje telesno in duševno zdravje s pomočjo primerne prehrane.

KDAJ?

13.6. 2024 ob 20.00 – 21.30

KJE?

Online preko platforme Zoom

KOLIKO ČASA?

Webinar bo potekal 90 min

To spletno predavanje je prava izbira zate če:

Delavnica je prava izbira zate če:

Želiš spoznati mehanizme preko katerih lahko s prehrano vplivamo na soočanje s stresom in preventivno skrb za duševno zdravje

Te zanima, kako lahko z ustrezno prehrano podpreš svoje telo in se učinkoviteje soočiš s stresom

Te zanima, s katerimi živili in prehranskimi dopolnili si lahko pomagaš v obdobju povišanega stresa

Se želiš naučiti, kako uravnotežiti obroke, ki bodo podpirali obdobje povišanega stresa

Si pristaš življenjskega pristopa do prehranjevanja, ki vključuje tudi prehranjevanja za užitek in dušo

✓ Za vsejede, vegetarijanke in veganke

Prehrana za ženske

Vključeno gradivo

V okviru delavnice boš prejela tudi gradivo – delovni zvezek s povzetki in praktičnimi nasveti.

Nakupovalni plonk listek

Pripravila sem ti nakupovalni listek živil (ki jih najdeš v vsaki trgovini) in seznam zamenjav manj primernih živil za bolj primerna. Za še bolj poenostavljeno prehranjevanje.

Podpora tudi po koncu delavnice

V kolikor boš imel/a tudi po delavnici še kakšno vprašanje, me boš lahko kadarkoli kontaktiral/a za dodatno pojasnitev

Samo 39 € na udeleženca

V ceno je vključeno tudi gradivo (v PDF obliki) in posnetek predavanja! 🍎

Prijave so odprte! Na delavnico: Prehrana, stres in duševno zdravje se prijaviš z nakupom na spodnji povezavi. Ob uspešni prijavi boš prejel/a tudi potrdilo.

*Prejeli smo že zadostno število prijav, zato bo spletno predavanje bo zagotovo izvedeno

Kako bo potekala delavnica:

Cena delavnice zgolj 39 €

  • Na webinarju boste spoznali:

  • Kaj se dogaja z mojim telesom kadar sem pod stresom?

  • Kako stres spremeni moje prehranske navade?

  • Mehanizmi preko katerih lahko s prehrano poskrbim za učinkovito soočanje s stresom

  • Načine prehranjevanja s katerimi lahko enostavno poskrbim za duševno zdravje

  • Primer jedilnika za učinkovito soočanje s stresom in zaščito duševnega zdravja

  • Katera živila še dodatno podprejo moj živčni sistem in kognicijo

  • Po koncu delavnice:

  • Vem kako uravnotežiti in prilagoditi obroke v obdobju povišanega stresa

  • Vem katera živila vključiti v jedilnik v obdobju povišanega stresa

  • Znam hitro sestaviti zdrave obroke

  • Se počutim sproščeno in samozavestno pri svojem prehranjevanju

S tabo bom Ajda Strnad MSc

Magistrica športne in vadbene prehrane. Naziv magistrice znanosti, sem pridobila na Oxford Brookes University v Angliji.

Prehrani sem posvetila življenje, zato, da tega ne rabiš storiti ti. Prepusti meni, da se ukvarjam s tvojo prehrano in iščem ustrezne prehranske rešitve zate. Na tak način ti odpade stran kup stresa glede prehranjevanja. Energijo, ki bi jo sicer porabil/a za prehranjevanje in iskanje bolj ali manj preverjenih informacij, lahko sedaj usmeriš v tebi bolj ljubo aktivnost.

KAKO TI OLAJŠAM PREHRANJEVANJE?

Na enem mestu ti pojasnim:

  • kaj in koliko moraš pojesti, da v telo vneseš vsa hranila, ki jih tvoje telo potrebuje
  • kako novo znanje postopoma prenesti v prakso (brez stresa)
  • kako nove prehranske navade vzdrževati dolgoročno


Kaj o našem delu pravijo naše stranke?


Kaj o našem delu pravijo naše stranke?

Za svetovanje pri Ajdi sem se odločila, ker sem si resnično želela slišati prave informacije od nekoga, ki ve o čem govori. Ki ve, kaj vnesem v telo z določeno hrano in kako se telo odzove, kako si lahko s pravilno prehrano lahko izboljšam zdravje. Pomagala mi je z veliko idejami, kako kombinirati živila in kaj sploh vsebujejo. To niti približno ni enako, kot brati informacije na internetu – za to je potrebno znanje in strokovno oko. Dobila sem veliko motivacije, razumevanja in podpore. Hvala Ajda. Zelo pomembna se mi zdi energija človeka, kamor gremo po pomoč in podporo. Izredno strokovna, iskrena, prijazna, pristna, res se poglobi in na svetovanju 100% preda svoje znanje in energijo.

Mateja, Stranka

Za svetovanje sem se odločila, ko sem si končno priznala, da očitno delam nekaj narobe. Imela sem neko idejo o tem kako bi moja prehrana morala izgledati, a je nikoli nisem mogla vzdrževati dlje časa. Potem sem končno (!) dobila idejo, da si poiščem pomoč nutricionistke. Ajda mi je v prvi vrsti pomagala z nečim, kar sploh nisem vedela, da je moj glavni problem – se sprostiti glede prehrane. S tem pa so prišli tudi redni in uravnoteženi obroki, ki si jih zdaj v večini pripravljam sama doma in to mi ne predstavlja več težave. Po prvem obisku se mi je zdelo, da bom za rešitev svojih težav potrebovala vsaj še kakšnega psihoterapevta. 🙂 Ampak me je Ajda s svojim profesionalnim pristopom v petih srečanjih čisto mimogrede spravila v red. Ko gledam nazaj, se mi zdi ključno, da sem na začetku svetovanj Ajdi popolnoma zaupala, da sem bila pripravljena dati času čas in poskusiti nove navade. Ajda je potem korak za korakom uvajala spremembe v moji prehrani in neverjetno mi je, kakšno spremembo sva skupaj dosegli.

Romina., Podjetnica

Že dlje časa sem se odpravljala k Ajdi po nasvet glede pravilnega hujšanja, a sem samo odlašala. Zdaj pa so se mi pojavile zdravstvene težave in sem bila primorana spremeniti način prehranjevanja. Ker Ajdo poznam že vrsto let vem, da je oseba vredna zaupanja. Česarkoli se loti, bo to delala 100% in najboljše. Jedilnik, ki sem si ga sama postavila, je malo spremenila, dodala kar sem izpustila, mi svetovala kaj lahko in česa ne, predvsem pa mi je vse skupaj zelo razumljivo razložila, saj se nikoli nisem poglabljala v OH, B, M, kalorije… Odnos je bil, kljub poznanstvu, zelo strokoven, obenem pa topel in prijeten. Ajda, poslušala bom vse tvoje nasvete. Hvala ti. Irena

Irena., Mama

Na predavanje “Prehrana stres in duševno zdravje”

Imaš o predavanju še kakšno vprašanje ali pa želiš, da na delavnici naslovim določeno tematiko?

KONTAKTIRAJ ME PREKO E-MAILA!

Svoja vprašanja in želje mi lahko sporočiš preko kontaktnega obrazca na levi strani, ali pa se z mano poveži preko socialnih omrežij.