fbpx
VLAKNINE naše najboljše prijateljice
VLAKNINE naše najboljše prijateljice

VLAKNINE naše najboljše prijateljice Vlaknine. Male, energijsko skoraj nepomembne snovi, po drugi strani pa tako zelo pomembne in koristne za lajšanje težav in tegob, ki pridejo skupaj z življenjskim slogom 21. stoletja. Vlaknine so neprebavljivi del rastlin. Bogate z vlakninami so neoluščene (polnozrnate) žitarice pa tudi sadje, zelenjava, krompir z olupkom, oreščki, semena. Pomagajo pri

Več
KO PREHRANSKO SVETOVANJE SREČA PSIHOLOGIJO
KO PREHRANSKO SVETOVANJE SREČA PSIHOLOGIJO

KO PREHRANSKO SVETOVANJE SREČA PSIHOLOGIJO   Sodelovanje z Dragom Švajgerjem iz Uglašenih Odnosov Strokovnjaka vsak na svojem področju. Drago Švajger, strokovnjak na področju psihologije, psihoterapije in osebne rasti ter jaz, strokovnjakinja na področju gibanja, prehrane in življenjskega sloga. Spoznala sva se na taboru za interdisciplinarno zdravljenje otroške debelosti, kjer se je tudi začelo najino strokovno

Več
SMUTI – da ali ne?
SMUTI – da ali ne?

SMUTI – da ali ne?   Eno od zelo pogostih vprašanj, ki jih dobim na delavnicah in svetovanjih: kaj je zdaj s smutiji ali so okej ali ne? So in niso. Vse je odvisno do sestavin. Kot vedno. 🙂 Seveda, če uporabimo ustrezne sestavine ni s smutiji popolnoma nič narobe. Pravzaprav je smuti lahko čisto

Več
DEBELOST IN PREKOMERNA TELESNA TEŽA
DEBELOST IN PREKOMERNA TELESNA TEŽA

Debelost in prekomerna telesna teža Ter z njima povezana zdravstvena tveganja   S prekomerno telesno težo in debelostjo se danes sooča že 40% odraslih in otrok po vsem svetu. Prebivalci Slovenije celo presežemo svetovno statistiko. Po podatkih raziskave CINDI, je imelo leta 2016 prekomerno telesno težo 48,9% moških in 28% žensk. Statistika je res zaskrbljujoča.

Več
SEDEČ ŽIVLJENJSKI SLOG
SEDEČ ŽIVLJENJSKI SLOG

Sedeč življenjski slog Sedeč življenjski slog je eden izmed desetih najpogostejših razlogov za umrljivost na celem svetu! Svetovna zdravstvena organizacija ocenjuje, da je približno 2 milijona smrti letno na račun sedečega življenjskega sloga. Izjemno me je šokiral podatek SZO, da sedeč življenjski slog spada med 10 največjih vzrokov za smrt in invalidnosti na svetu!  60-85

Več
Koliko obrokov na dan, za izgubo telesne teže?
Koliko obrokov na dan, za izgubo telesne teže?

Koliko obrokov na dan je primernih za izgubo telesne teže? Obstajajo dokazi, da je za hujšanje dobro proke dneva razporediti več manjših obrokov. Manjši redni obroki v kombinaciji s pravilno izbiro živil pomagajo pri zmanjševanju občutka lakote in posledično je proces izgube telesne teže nekoliko lažji. Večini ljudi, ki želijo izgubiti telesno težo zato predlagam

Več
Uravnoteženo prehranjevanje
Uravnoteženo prehranjevanje

Uravnoteženo prehranjevanje Kaj to sploh je? Ob poplavi podatkov in smernic, ki jih najdemo na internetu si hitro izgubimo in se na koncu vprašamo kaj lahko sploh še jemo? Vendar pa naj vas potolažim, da je zdravo prehranjevanje vseeno precej bolj enostavno kot zgleda na prvi pogled. Včasih se pošalim in rečem, da zdravo prehranjevanje

Več
Pomoč pri hujšanju
Pomoč pri hujšanju

Pomoč pri hujšanju Manj ješ pa shujšaš! Ko bi le bilo tako enostavno. Ko želimo »na hitro« izgubiti kilograme posledično iščemo tudi hitre rešitve. Odrekanje hrani se nam tako zdi kot neko nujno zlo, ki je potrebno za doseg željenega cilja. Včasih se nam za kratek čas zdi, da diete morda res delujejo. Izgubimo nekaj

Več